Gemiddelde bezorging:
(4)
Gemiddelde kwaliteit:
(4.5)
Ronald uit Utrecht | 28-Dec-2020 20:40 | Kwaliteit |
Bezorging |
||
Super lekker als altijd. | |||||
Natasja uit Utrecht | 24-Dec-2020 08:44 | Kwaliteit |
Bezorging |
||
Joyce uit Utrecht | 18-Dec-2020 22:54 | Kwaliteit |
Bezorging |
||
Smaak en kwaliteit van het eten was erg goed. Helaas was het wel koud bij de tijd dat we het kregen. Besteld om 19.00 bezorgd om 20.40. We hadden gebeld om 20.00 en toen zou jet nog 20 minuten duren maar helaas werd dat 40 en was het eten koud. Smaak was wel heel goed. | |||||
T. uit Utrecht | 17-Dec-2020 06:51 | Kwaliteit |
Bezorging |
||
Irene uit Utrecht | 13-Dec-2020 11:53 | Kwaliteit |
Bezorging |
||
Heel erg lekker. Bezorging top. Porties mogen wel iets groter voor het bedrag dat er voor gevraagd wordt. | |||||
E. uit Utrecht | 11-Dec-2020 20:39 | Kwaliteit |
Bezorging |
||
stefan uit Utrecht | 09-Dec-2020 22:20 | Kwaliteit |
Bezorging |
||
Bezorgtijd uiteindelijk 1uur 35 min terwijl jullie bericht aangaf 30-45 min. Bellen na 1 uur 15 krijg ik feedback dat de richttijd bepaald wordt door algoritmen... nu weet ik iets van algoritmen maar daar ben ik natuurlijk als eet klant totaal niet in geinteresseerd. Toen ik uiteindelijk bezorgd kreeg door alleraardigste meneer die feedback ook nog twe harte nam, was mn eten ook nog lauw/koud. Kortom een slechte ervaring. Ik heb weer gebeld en de contact persoon (perfect Nederlands.. hetgeen ik niet gewend ben de afgelopen 10 jaar dat ik bij Namaskar bestel) zei me begrip t hebben etc en een move wou maken om deel kosten terug te storten. Zeer gewaardeerd en ok maar in basis zit ik daar natuurlijk niet direct op te wachten. Wel gewaardeerd! Enfin en kortom, let op dat juliie succes niet t begin van ondergang wordt. Groet stefan boskamp 06 11449112 |